A telefon, mint munkaeszköz

A mai világban nem meglepő, hogy a felnőtt lakosság jó része az okostelefonját már nem csak telefonálásra, vagy szórakozásra, hanem munkára is aktívan használja. Sokszor utazás köben ezen válaszolunk az emailekre, vagy ütemezünk egy posztot, szerkesztünk egy képet, válaszolunk az ügyfelek írásban feltett kérdéseire, hogy csak néhányat említsek a milliónyi feladat közül, ami telefonon keresztül is bárhol, bárhonnan elvégezhető. Mivel a telefon sok esetben munkaeszköz is, így fontos, hogy ha valami elromlik, azt mihamarabb ki tudják javítani. Egyszerűen nincs már rá se türelme az embereknek, se ideje, hogy hosszú napokig nékülözzék a mobiljukat. Ezért az iphone szerviz a legtöbb szolgáltatása mellé már a honlapján, online elérhetővé teszi és feltünteti, hogy az egyes szolgáltatások, például a gyakori iphone kijelző javítás esetén körülbelül mennyi időt kell várnia annak, aki őket választja. Iphone kijelző javítás szolgáltatással számtalan szerviz foglalkozik, ezért sok esetben a vásárlók nem feltéltenül csak az ár alapján, hanem a gyorsaság, mármint a szervizelés gyorsasága alapján is döntenek. Az iphone szerviz számára tehát plusz vevőket és ezáltal bevételt is generálhat, a  honlapon feltüntetett javítási időket pontosan tudják tartani. Mert minden reklámnál többet ér, ha az elégedetten távozó vevők jó szívvel ajánlják tovább a szervízt ismerőseiknek és barátaiknak.